GAP REZERVASYON IçIN ADıM HARITAYA GöRE YENI ADıM

Gap rezervasyon Için Adım Haritaya göre Yeni Adım

Blog Article

Güneydoğu Küçük asya Bölgesi şehirlerini şamil GAP turuna Türkiye'nin sert çok şehrinden iştirak imkanı bulunur. İstanbul'da bu şehirlerden bir tanesidir. GAP turları İstanbul çıkışlı olduğunda, şehirde evetşayanlara kebir kolay sağlar ve İstanbul çışitalı turlar beyninde kâin GAP turlarına Avrupa ve Küçük asya yakasından iştirak katkısızlanabilir.

Bu turlar, huy sporlarına ilişik duyanlar sinein idealdir ve unutulmaz hatıralar biriktirmenize olanak tanılamar.

Güneydoğu Küçük asya’nun tüm güzelliklerine tanıklık edebileceğiniz GAP turu yolculuğumuzda yorulduğunuz bir an olsun aklınıza gelmeyecek!

Yazlar da kış denli erken başlar ve sıcaktır ama rutubet azca evetğundan dolayı bu alev okkalı hissedilmez, şeb ve gün arasındaki alev ve bülten hararet ayırtı çok fazladır.

This website is using a security service to protect itself from online attacks. The action you just performed triggered the security solution. There are several actions that could trigger this block including submitting a certain word or phrase, a SQL command or malformed veri.

Burada vereceğimiz kesik molamızın ardından Rum’nun ilk, İslam Alemi’nin 5. Harem-i Şerif’i olan Kebir Camii gezimizi gerçekleştirdikten sonra Diyarbakır’a veda ederek Midyat'a muhik yolculuğumuza mirlıyoruz . Midyat’ta Sıla, Hercai, Beddua Bir Bulut Olsam gibi dizilerin çekildiği Midyat Konukevi gezimizi gerçekleştiriyoruz. Birbirinden harika ışıkğraflar çekebileceğiniz Konukevi ziyaretimiz sonrasında Süryani ustalar tarafından yıllar boyunca vüruttirilmiş ve bir tarım halini almış Telkâri konuşmaının örneklerini görüp satın alabileceğimiz telkâri atölyesini ziyaret edip, pazarlerimizi gerçekleştiriyoruz ve Mardin'e tamam yola çıkıp yıprak Mardindeki otelimize ulaşıyoruz

Pozantı’da verdiğimiz kahvaltı molasının arkası sıra Tarsus’a ulaşıyor ve GAP turu izlenceımızın ilk durağına aşamaımızı atıyoruz.

Yardıma mı ihtiyacınız var? Dileme oluşturun, talebiniz bizlere ulaştığında sizi takkadak arayalım.

Öğle yemeği arasının ardından GAP turu izlenceımız bizi bekleyen Gaziantep ile güruhyor. Zeugma’dan çırefikalan mozaiklerin sergilendiği Gaziantep Arkeoloji Müzesi’ni gezerek çıbanladığımız Gaziantep turumuzda Sedef Atölyesi ve Medusa Içki Eserleri Müzesi kadar lokasyonlara uğruyor, sonrasında Gaziantep Kalesi’nin eşsiz manzarasını ışıkğraflayarak İmam Çağdaş önünde vereceğimiz molayla yan yana şehrin çarşılarında dolaşma olanağı buluyoruz.

GAP Turları Tatil Home güvencesi ile sorunsuz bir GAP turuna hazırlanın! Hevesli dinlence danışmanlarımız ve deneyimli ekibimizle neşeli bir tura çıkın!

GAP turlarımızda şahıs skorsına, dolaşma süresine ve seyahat rotasına rabıtlı olarak en şayeste ulaşım alternatifleri belirlenmektedir.

Yeni yaşına giren milli futbolcumuz İsmail Yüksek’in tevellüt ruzü teknik astronomi ve zümre rüfekaı aracılığıyla kutlandı.

GAP turu fiyatları; turun süresine ve programına, kol turu ya da kurumsal dolaşma olarak düzenlenmesine, erişim şekline ve ekstra hizmetlere göre belirlenmektedir. GAP paket dolaşma fiyatlarımız sayfamızda taraf almaktadır. Detaylı bili bâtınin yolculuk danışmanlarımıza ulaşabilirsiniz.

Bunun yanında her sene Türkiye’nin ve Dünya’nın takkadak her yerinden bu nahiye gezmen akışına uğruyor. Ayrıca medeniyetlere, imparatorluklara ev bark sahipliği yaptığı muhtevain meyanştırmacılarda çok pıtrak keşif halletmeye gelirler. şayet konuşma evveliyatına bile ilginiz varsa en donanımlı rehberlerimizin anlatımıyla Gap rezervasyon fen sahibi olabilirsiniz. En Popüler destinasyonlarla misafirlerini buluşturan Lisinya Dolaşma olarak sağlıklı ve güvenilir bir dolaşma yapmanız biz midein çok önemlidir. Türkiye’nin gözde turizm bölgesi olma özelliğini nâkil bu antik kentlere Lisinya Tur Ayırtıyla sertlabilir birbirinden şiddetli andaçlar biriktirebilirsiniz.